![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
C.C.I.A. GALATI | F.P.I.P.M.M. | SCOALA ROMANA DE AFACERI - FILIALA GALATI | B.R.M. - TERMINALUL GALATI | E.E.N. | ARBITRAJ |
![]() |
|||||||||||||||
|
Prezentare proiect
Website proiect:
|
Achizitii proiect
ANUNȚ
INTENȚIE ACHIZIȚIE SERVICIU
CONSULTANŢĂ PROFESIONALĂ
Galati,
Ref. ns.: MB/129 Fundația pentru Promovarea Întreprinderilor Private Mici
și Mijlocii Galați, implementează în calitate de partener, proiectul cu
finanţare nerambursabilă “Sustainable
Agricultural Trade Network in Black Sea Basin - AgriTradeNet”, BSB383. Proiectul este cofinanțat prin Programul Operațional Comun
Bazinul Mării Negre 2014-2020, Prioritatea 1.2 “Creșterea oportunităților
comerciale transfrontaliere și modernizarea în sectoarele agricole și conexe”. Obiectivul general al proiectului constă în creșterea capacității producătorilor locali, a oportunităților de certificare/identificare și stabilirea legăturilor dintre organizațiile de afaceri din Bazinul Mării Negre, care la nivel local sprijină activitatea acestor producători. Fundația pentru Promovarea Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii Galați informează operatorii economici de intenția sa de a organiza procedura de achiziție directă pentru achiziționarea de “Servicii de consultanţă profesională”. Cod CPV: 85312320-8 - Servicii de consultanţă
profesională Valoarea estimată a contractului fără T.V.A.: 2.047,10 lei Durata contractului: 4 ore Denumirea contractului de achizitie: Contract de Servicii de consultanţă profesională în cadrul proiectului “Sustainable Agricultural Trade Network in Black Sea Basin - AgriTradeNET”, BSB383. Prestatorul trebuie sa asigure servicii de consultanță profesională în cadrul unui seminar pentru producătorii agricoli. Evenimentul cu durata de 4 ore, este organizat în Galați în cadrul proiectului AgriTradeNET BSB383, în vederea implementării activității T3, respectiv "Activități pentru Popularizarea Produselor Locale: Capitalizare". Instruirea se va realiza de către un lector. Ofertantul va depune documente din care sa rezulte fără echivoc experiența lectorului în domeniile indicate. Pentru dovedirea experienței lectorului propus, se vor prezenta: CV și / sau recomandări. Programul de instruire va viza persoanele participante care desfășoară activități în domeniul agriculturii și se vor aborda următoarele subiecte:
Procedura de achiziție: achiziție directă Criteriul de atribuire:
este “cel mai bun raport calitate – preț”. Criteriul de atribuire se aplică
numai ofertelor care îndeplinesc cerinţele tehnice şi comerciale impuse. Oferta
transmisă va conține propunere tehnică și propunere financiară. Propunerea tehnică va cuprinde informații
specifice care să permită identificarea cerințelor minime descrise. Propunerea financiară va cuprinde prețul în
lei/persoană fără TVA. Ofertantul va întocmi oferta prin luarea în considerare
a tuturor costurilor incidente. Nu se decontează separat costuri privind
materiale de curs, consumabile, cazarea, transportul lectorului, etc. Termenul limită de solicitare a clarificărilor: 21.10.2020,
ora 10:00. Termenul limită de răspuns la solicitările de
clarificări: 21.10.2020, ora 14:00. Data limită de
transmitere a ofertelor: 22.10.2020 ora 10.00, pe adresa de e-mail: [email protected] sau la adresa poştala:
Str. Mihai Bravu, nr. 46 , Galati – 800208, România. Ședința de deschidere a ofertelor va avea loc în data de 22.10.2020, ora 14:00. Informaţii
suplimentare: FUNDAȚIA PENTRU PROMOVAREA ÎNTREPRINDERILOR PRIVATE MICI ȘI
MIJLOCII GALAȚI, Telefon: 0236-460545, Fax: 0236-460650, persoana de contact:
Manuela Mioara BACIU – Project Manager, e-mail: [email protected] Project Manager ANUNȚ
INTENȚIE ACHIZIȚIE SERVICII CATERING ORGANIZARE EVENIMENTE Galati, 08.10.2020 Ref. ns.: MB/125
Fundația pentru Promovarea Întreprinderilor Private Mici
și Mijlocii Galați, implementează în calitate de partener proiectul cu
finanţare nerambursabilă “Sustainable
Agricultural Trade Network in Black Sea Basin - AGRITradeNET”, BSB383. Proiectul este cofinanțat prin Programul Operațional Comun
Bazinul Mării Negre 2014-2020, Prioritatea 1.2 Creșterea oportunităților comerciale
transfrontaliere și modernizarea în sectoarele agricole și conexe. Obiectivul general al proiectului constă în creșterea
capacității producătorilor locali, a oportunităților de
certificare/identificare și stabilirea legăturilor dintre organizațiile de afaceri din Bazinul Mării Negre, care la nivel local sprijină activitatea
acestor producători. Fundația
pentru Promovarea Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii Galați informează
operatorii economici de intenția sa de a organiza procedura de achiziție
directă pentru achiziționarea de “ Servicii catering organizare evenimente”. Cod CPV: 55520000-1 -
Servicii catering organizare evenimente Valoarea estimată a contractului
fără T.V.A.: 2.047,10
lei Durata contractului: 1 zi Denumirea contractului de achizitie:
Contract de Servicii catering
organizare evenimente în cadrul proiectului “Sustainable Agricultural
Trade Network in Black Sea Basin - AGRITradeNET”, BSB383.
Meniul trebuie să fie alcătuit din următoarele
produse:
Criteriul de atribuire: prețul
cel mai scăzut. Criteriul de atribuire se aplică numai ofertelor care
îndeplinesc cerinţele tehnice şi comerciale impuse. Oferta transmisă va conține
propunere tehnică și propunere financiară. Propunerea
tehnică va cuprinde informații specifice care să permită identificarea
cerințelor minime descrise. Propunerea
financiară va cuprinde prețul în
lei/persoană fără TVA și va include toate cheltuielile legate de îndeplinirea
contractului. Termenul limită de
solicitare a clarificărilor: 20.10.2020, ora 10:00. Termenul limită de
răspuns la solicitările de clarificări:
20.10.2020, ora 14:00 Data limită de transmitere a
ofertelor: 21.10.2020 ora 12:00, pe adresa de e-mail: [email protected] sau la adresa poştala: Str. Mihai Bravu, nr. 46 , Galati – 800208,
România. Ședința
de deschidere a ofertelor va avea loc în data de 23.10.2020, ora 10:00 Informatii suplimentare: FUNDAȚIA PENTRU PROMOVAREA ÎNTREPRINDERILOR PRIVATE MICI ȘI MIJLOCII GALAȚI, Telefon: 0236-460545, Fax: 0236-460650, persoana de contact: Manuela Mioara BACIU – Project Manager, e-mail: [email protected] Project Manager Manuela BACIU ANUNȚ
INTENȚIE ACHIZIȚIE SERVICII CATERING ORGANIZARE EVENIMENTE Galati, 08.10.2020 Ref. ns.: MB/133
Fundația pentru Promovarea Întreprinderilor Private Mici
și Mijlocii Galați, implementează în calitate de partener proiectul cu
finanţare nerambursabilă “Sustainable
Agricultural Trade Network in Black Sea Basin - AGRITradeNET”, BSB383. Proiectul este cofinanțat prin Programul Operațional Comun
Bazinul Mării Negre 2014-2020, Prioritatea 1.2 Creșterea oportunităților
comerciale transfrontaliere și modernizarea în sectoarele agricole și conexe. Obiectivul general al proiectului constă în creșterea
capacității producătorilor locali, a oportunităților de
certificare/identificare și stabilirea legăturilor dintre organizațiile de afaceri din Bazinul Mării Negre, care la nivel local sprijină activitatea
acestor producători. Fundația
pentru Promovarea Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii Galați informează
operatorii economici de intenția sa de a organiza procedura de achiziție
directă pentru achiziționarea de “ Servicii catering organizare evenimente”. Cod CPV: 55520000-1 -
Servicii catering organizare evenimente Valoarea estimată a contractului
fără T.V.A.: 1.228,27
lei Durata contractului: 1 zi Denumirea contractului de achizitie:
Contract de Servicii catering
organizare evenimente în cadrul proiectului “Sustainable Agricultural
Trade Network in Black Sea Basin - AGRITradeNET”, BSB383.
Servicii
catering organizare evenimente
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut. Criteriul de atribuire se aplică numai
ofertelor care îndeplinesc cerinţele tehnice şi comerciale impuse. Oferta
transmisă va conține propunere tehnică și propunere financiară. Propunerea
tehnică va cuprinde informații specifice care să permită identificarea
cerințelor minime descrise. Propunerea
financiară va cuprinde prețul în
lei/persoană fără TVA și va include toate cheltuielile legate de îndeplinirea
contractului. Termenul limită de
solicitare a clarificărilor: 23.10.2020, ora 12:00. Termenul limită de
răspuns la solicitările de clarificări:
23.10.2020, ora 14:00 Data limită de transmitere a
ofertelor: 24.10.2020 ora 10.00, pe adresa de e-mail: [email protected] sau la adresa poştala: Str. Mihai Bravu, nr. 46 , Galati – 800208,
România. Ședința
de deschidere a ofertelor va avea loc în data de 24.10.2020, ora 12:00 Informatii suplimentare: FUNDAȚIA PENTRU PROMOVAREA ÎNTREPRINDERILOR PRIVATE MICI ȘI
MIJLOCII GALAȚI,
Telefon: 0236-460545, Fax: 0236-460650, persoana de contact: Manuela Mioara
BACIU – Project Manager, e-mail: [email protected] Project Manager Manuela BACIU ANUNȚ
INTENȚIE ACHIZIȚIE SERVICIU DE PRODUCȚIE DE FILM PUBLICITAR Galati, 08.10.2020 Ref. ns.: MB/137 Fundația pentru Promovarea Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii Galați, implementează în calitate de partener proiectul cu finanţare nerambursabilă “Sustainable Agricultural Trade Network in Black Sea Basin - AGRITradeNET”, BSB383. Proiectul este cofinanțat prin Programul Operațional Comun Bazinul Mării Negre 2014-2020, Prioritatea 1.2 Creșterea oportunităților comerciale transfrontaliere și modernizarea în sectoarele agricole și conexe. Obiectivul general al proiectului constă în creșterea capacității producătorilor locali, a oportunităților de certificare/identificare și stabilirea legăturilor dintre organizațiile de afaceri din Bazinul Mării Negre, care la nivel local sprijină activitatea acestor producători. Fundația pentru Promovarea Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii Galați informează operatorii economici de intenția sa de a organiza procedura de achiziție directă pentru achiziționarea de “Serviciu de producție de film publicitar”. Cod CPV: 92111210-7 Producție de
filme publicitare Valoarea estimată a contractului fără T.V.A.: 1.023,55 lei Denumirea contractului de
achizitie: Contract
de SERVICIU DE PRODUCȚIE DE FILM PUBLICITAR Scurtă descriere a obiectului contractului: Prestatorul trebuie să execute filmarea și editarea unui clip video cu subtitrare în limba engleză în vederea promovării roșiilor produse în România și a tradițiilor românești legate de conservarea acestora. Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut. Criteriul de atribuire se aplică numai ofertelor care îndeplinesc cerinţele tehnice şi comerciale impuse. Oferta transmisă va conține propunere tehnică și propunere financiară. Propunerea tehnică va cuprinde informații specifice care să permită identificarea cerințelor minime descrise. Propunerea financiară va cuprinde prețul în lei fără TVA și va include toate cheltuielile legate de îndeplinirea contractului. Termenul limită de solicitare a
clarificărilor: 26.10.2020, ora 10:00. Termenul limită de răspuns la solicitările de
clarificări: 26.10.2020, ora 14:00 Data limită de transmitere a ofertelor: 27.10.2020 ora 10.00, pe adresa de e-mail: [email protected] sau sau la adresa poştala: Str. Mihai Bravu, nr. 46 , Galati – 800208, România. Ședința de deschidere a ofertelor va avea loc în data de 27.10.2020, ora 11:00 Informații
suplimentare: FUNDAȚIA
PENTRU PROMOVAREA ÎNTREPRINDERILOR PRIVATE MICI ȘI MIJLOCII GALAȚI,
Telefon: 0236-460545, Fax: 0236-460650, persoana de contact: Manuela Mioara
BACIU – Project Manager, e-mail: [email protected]
Manuela BACIU
ANUNȚ INTENȚIE ACHIZIȚIE SERVICII DE CONSULTANŢĂ PROFESIONALĂ Fundația pentru Promovarea Întreprinderilor Private Mici
și Mijlocii Galați, implementează în calitate de partener, proiectul cu
finanţare nerambursabilă “Sustainable Agricultural Trade Network in Black Sea
Basin - AgriTradeNet”, BSB383. Proiectul este cofinanțat prin Programul
Operațional Comun Bazinul Mării Negre 2014-2020, Prioritatea 1.2 “Creșterea
oportunităților comerciale transfrontaliere și modernizarea în sectoarele
agricole și conexe”. Obiectivul general al proiectului constă în creșterea
capacității producătorilor locali, a oportunităților de
certificare/identificare și stabilirea legăturilor dintre organizațiile de
afaceri din Bazinul Mării Negre, care la nivel local sprijină activitatea
acestor producători. Fundația pentru Promovarea Întreprinderilor Private Mici
și Mijlocii Galați informează operatorii economici de intenția sa de a organiza
procedura de achiziție directă pentru achiziționarea de “Servicii de
consultanţă profesională”. Cod CPV: 85312320-8 - Servicii de consultanţă
profesională Valoarea estimată a contractului fără T.V.A.: 6.132,81 lei Durata contractului: 1 zi (8 ore) - 27.09.2019 Denumirea contractului de achizitie: Contract de servicii
de consultanţă profesională în cadrul proiectului “Sustainable Agricultural
Trade Network in Black Sea Basin - AgriTradeNET”, BSB383. Scurtă descriere a obiectului contractului: Servicii de consultanţă profesională Serviciile de consultanță profesională se vor presta astfel: Prestatorul trebuie să asigure servicii de consultanţă
profesională în cadrul unui training pentru producătorii agricoli. Evenimentul
cu durata de 1 zi (8 ore), în data de 27 septembrie 2019, este organizat în Galați
în cadrul proiectului AgriTradeNET BSB383, în vederea implementării activității
T2, respectiv “Intărirea capacităţii organizațiilor locale interesate“. Instruirea se va realiza de către 1 lector. Ofertantul va
depune documente din care să rezulte fără echivoc experiența lectorului în domeniile
indicate. Pentru dovedirea experienței lectorului propus, se vor prezenta: CV
şi/sau recomandări. Programul de instruire va viza persoanele participante
care desfăşoară activităţi în domeniul agriculturii și vor aborda următoarele
subiecte : • Ce este agricultura ecologică ; • Agricultura ecologică după 2021, noua legislaţie ; • Regulile producției ecologice ; • Reguli de depozitare ale produselor ecologice ; • Reguli privind lanțul alimentar ; • Substanțe permise în agricultura ecologică ; • Reguli privind vinul, acvacultura și hidroponica; • Baza de date a semințelor ecologice ; • Principiile agriculturii ecologice ; • Etichete de calitate și procesul de certificare
(Procedurile pentru PDO -Protected Designation of Origin şi PGI Protected
Geographical Indication ); • Conversia de la agricultura clasică la cea ecologică; • Suport financiar pentru fermele ecologice ; • Cercetare, bune practici și îndrumări ; • Agricultura ecologică și Politica Comună Agricolă ; • Planul de acțiune al UE pentru viitorul produselor
ecologice ; • Cercetare și inovare în agricultura ecologică ; • Exportul de produse ecologice ; • Ce este brand-ul, introducere in tehnicile de brand. Procedura de achiziție: achiziție directă Criteriul de atribuire: este “cel mai bun
raport calitate – preț”. Criteriul de atribuire se aplică numai ofertelor care
îndeplinesc cerinţele tehnice şi comerciale impuse. Oferta transmisă va conține
propunere tehnică și propunere financiară. Propunerea tehnică va cuprinde informații specifice care
să permită identificarea cerințelor minime descrise. Propunerea financiară va cuprinde prețul în
lei/persoană fără TVA. Ofertantul va întocmi oferta prin luarea în considerare
a tuturor costurilor incidente. Nu se decontează separat costuri privind
materiale de curs, consumabile, cazarea, transportul lectorului, etc. Termenul limită de solicitare a clarificărilor:
02.09.2019, ora 10:00. Termenul limită de răspuns la solicitările
de clarificări: 02.09.2019, ora 14:00. Data limită de transmitere a ofertelor: 03.09.2019 ora
10.00, pe adresa de e-mail: [email protected] sau la adresa poştala: Str. Mihai
Bravu, nr. 46 , Galați – 800208, România. Ședința de deschidere a ofertelor va avea loc în data de
04.09.2019, ora 10:00. Informaţii suplimentare: Fundația Pentru Promovarea
Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii Galați, Telefon: 0236-460545, Fax:
0236-460650, persoana de contact: Manuela Mioara BACIU – Project Manager,
e-mail: [email protected]. ANUNȚ INTENȚIE ACHIZIȚIE SERVICII
CATERING ORGANIZARE EVENIMENTE Fundația pentru Promovarea Întreprinderilor Private Mici
și Mijlocii Galați, implementează în calitate de partener proiectul cu finanţare
nerambursabilă “Sustainable Agricultural Trade Network in Black Sea Basin -
AGRITradeNET”, BSB383. Proiectul este cofinanțat prin Programul Operațional
Comun Bazinul Mării Negre 2014-2020, Prioritatea 1.2 Creșterea oportunităților
comerciale transfrontaliere și modernizarea în sectoarele agricole și conexe. Obiectivul general al proiectului constă în creșterea
capacității producătorilor locali, a oportunităților de
certificare/identificare și stabilirea legăturilor dintre organizațiile de
afaceri din Bazinul Mării Negre, care la nivel local sprijină activitatea
acestor producători. Fundația pentru Promovarea Întreprinderilor Private Mici
și Mijlocii Galați informează operatorii economici de intenția sa de a organiza
procedura de achiziție directă pentru achiziționarea de “ Servicii catering
organizare evenimente”. Cod CPV: 55520000-1 - Servicii catering organizare evenimente Valoarea estimată a contractului fără T.V.A.: 11.499,01 lei Durata contractului: 27.09.2019 Denumirea contractului de achiziție: Contract de Servicii
catering organizare evenimente în cadrul proiectului “Sustainable Agricultural
Trade Network in Black Sea Basin - AGRITradeNET”, BSB383. Scurtă descriere a obiectului contractului: Servicii
catering organizare evenimente Prestatorul trebuie să asigure servicii organizare de
catering pentru 30 persoane participante la evenimentul, cu durata de 1 zi, în
data de 27 septembrie 2019, organizat în Galați în cadrul proiectului. Serviciile de catering se vor presta astfel: Se va asigura un coffee break și un meniu de tip bufet
suedez pentru toți participanții, după cum urmează : Coffee break : • suc natural
de fructe ; • apă minerală
carbogazificată și plată (500 ml/persoană) ; • produse de
patiserie sărate și dulci ; • cafea,
150ml/persoană, lapte condensat, zahăr la pliculețe, spatule ; • ceai cu
produse conexe ; • șervete,
pahare și cești. Meniul trebuie să fie alcătuit din următoarele produse: • minimum 4
feluri de aperitiv; • minimum 2
feluri principale de mâncare pe bază de carne și pește; • minimum 2
variante pentru garnituri; • minimum 2
variante de desert; • minimum 2
variante de pâine; • suc natural
de fructe ; • apă minerală
carbogazificată și plată (500 ml/persoană) ; • cafea,
150ml/persoană, lapte condensat, zahăr la pliculețe, spatule ; • ceai cu
produse conexe ; • farfurii,
tacâmuri,șervete, pahare și cești. Prestatorul trebuie să asigure transportul, manipularea,
servirea produselor de alimentație publică de către personal calificat, într-un
mod igienic, cu respectarea tuturor normelor sanitare în vigoare și asigurarea
curățeniei la locul servirii meselor. Procedura de achiziție: achiziție directă Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut. Criteriul
de atribuire se aplică numai ofertelor care îndeplinesc cerinţele tehnice şi
comerciale impuse. Oferta transmisă va conține propunere tehnică și propunere
financiară. Propunerea tehnică va cuprinde informații specifice care
să permită identificarea cerințelor minime descrise. Propunerea financiară va cuprinde prețul în lei/persoană
fără TVA și va include toate cheltuielile legate de îndeplinirea contractului. Termenul limită de solicitare a clarificărilor:
30.08.2019, ora 10:00. Termenul limită de răspuns la solicitările de
clarificări: 30.08.2019, ora 14:00 Data limită de transmitere a ofertelor: 01.09.2019 ora
10.00, pe adresa de e-mail: [email protected] sau la adresa poştala: Str. Mihai
Bravu, nr. 46 , Galați – 800208, România. Ședința de deschidere a ofertelor va avea loc în data de
02.09.2019, ora 10:00 Informatii suplimentare: Fundația Pentru Promovarea
Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii Galați, Telefon: 0236-460545, Fax:
0236-460650, persoana de contact: Manuela Mioara BACIU – Project Manager,
e-mail: [email protected] ANUNȚ INTENȚIE ACHIZIȚIE SERVICIU
DE ÎNCHIRIERE SALĂ DE CONFERINȚE Fundația pentru Promovarea Întreprinderilor Private Mici
și Mijlocii Galați, implementează în calitate de partener proiectul cu
finanţare nerambursabilă “Sustainable
Agricultural Trade Network in Black Sea Basin - AGRITradeNET”, BSB383. Proiectul
este cofinanțat prin Programul Operațional Comun Bazinul Mării Negre 2014-2020,
Prioritatea 1.2 Creșterea oportunităților comerciale transfrontaliere și
modernizarea în sectoarele agricole și conexe. Obiectivul general al proiectului constă în creșterea
capacității producătorilor locali, a oportunităților de
certificare/identificare și stabilirea legăturilor dintre organizațiile de
afaceri din Bazinul Mării Negre, care la nivel local sprijină activitatea
acestor producători. Fundația pentru Promovarea Întreprinderilor Private Mici
și Mijlocii Galați informează operatorii economici de intenția sa de a organiza
procedura de achiziție directă pentru achiziționarea de “Serviciu de închiriere
sală de conferință”. Cod CPV: 70310000-7 - Servicii pentru evenimente Valoarea estimată a contractului fără T.V.A.: 1916,51 lei Durata contractului: 27.09.2019 (1 zi) - 8 ore Denumirea contractului de achizitie: Contract de SERVICIU
DE INCHIRIERE SALĂ CONFERINȚĂ Scurtă descriere a obiectului contractului: Prestatorul trebuie să asigure: ·
Serviciu de
închiriere sală conferință în municipiul Galați, necesar implementării
activităților proiectului; ·
Imobilul în care se
află sala de conferință să fie racordat la rețeaua de alimentare cu apă,
canalizare, energie electrică și gaze naturale; ·
Starea tehnică a
imobilului în care se află sala de conferință să fie foarte bună, atât la
interior, cât și la exterior și să nu prezinte risc seismic și pericol public. ·
Sala de conferință
trebuie să dețină autorizații de funcționare, dotări PSI iar căile de evacuare
să respecte cerințele normativelor pentru prevenirea și stingerea incendiilor; ·
Sala de conferinţă
trebuie să fie fără coloane în interiorul salii, pentru minimum 30 de persoane; ·
Sala să fie izolată
fonic, astfel încât participanții să nu fie deranjați de alte activități care
au loc în aceeași clădire sau în imediata apropiere; ·
Nu se admite ca sala
de conferințe să fie situată la subsol sau în spații fără aerisire; ·
Sala va dispune de
echipamentul minimum necesar derulării trainingului: acces internet (wi-fi),
laptop, videoproiector, ecran de proiecție, sistem de sonorizare cu 1 microfon
fix la prezidiu și două microfoane mobile pentru audiență. Locația desfășurării trainingului va fi agreată cu
Beneficiarul, care va comunica răspunsul ofertantului în timp util, pentru a
rezerva locația pentru eveniment și pentru a plăti serviciile aferente. Operatorul economic va asigura prezența permanentă a
1 sau 2 persoane, după caz, care
va/vor sprijini participanții pe toată durata
evenimentului. Se va permite postarea de afișe și roll-up-uri sau
bannere care conțin date referitoare la proiect, pentru a asigura vizibilitatea
proiectului. Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut. Criteriul
de atribuire se aplică numai ofertelor care îndeplinesc cerinţele tehnice şi
comerciale impuse. Oferta transmisă va conține propunere tehnică și propunere
financiară. Propunerea tehnică va cuprinde informații specifice care
să permită identificarea cerințelor minime descrise. Propunerea financiară va cuprinde prețul în lei fără TVA
și va include toate cheltuielile legate de îndeplinirea contractului. Termenul limită de solicitare a clarificărilor:
30.08.2019, ora 10:00. Termenul limită de răspuns la solicitările de
clarificări: 30.08.2019, ora 14:00 Data limită de transmitere a ofertelor: 01.09.2019 ora
10.00, pe adresa de e-mail: [email protected] sau sau la adresa poştala: Str.
Mihai Bravu, nr. 46 , Galați – 800208, România. Ședința de deschidere a ofertelor va avea loc în data de
02.09.2019, ora 11:00 Informații suplimentare: Fundația Pentru Promovarea
Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii Galați, Telefon: 0236-460545, Fax:
0236-460650, persoana de contact: Manuela Mioara BACIU – Project Manager,
e-mail: [email protected] ANUNȚ INTENȚIE ACHIZIȚIE ARTICOLE PROMOȚIONALE PENTRU VIZIBILITATE ȘI COMUNICARE Fundația pentru Promovarea Întreprinderilor Private Mici
și Mijlocii Galați, implementează în calitate de partener proiectul cu
finanţare nerambursabilă “Sustainable Agricultural Trade Network in Black Sea
Basin - AGRITradeNET”, BSB383. Proiectul este cofinanțat prin Programul
Operațional Comun Bazinul Mării Negre 2014-2020. În acest sens, Fundația pentru Promovarea
Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii Galați informează operatorii
economici de intenția sa de a achiziționa articole promoționale pentru
vizibilitate și comunicare, personalizate, după cum urmează: 1.
130 de mape ce vor
conține block-notes și pixuri, toate din
materiale ecologice, personalizate 2.
100 dispozitive de
stocare cu memorie flash format card bancar, personalizate 3.
600 sacoșe din
materiale ecologice, personalizate Coduri CPV: 79800000-2 mape personalizate; 22816100-4
block notes; 30192121-5 pixuri; 18934000-5 sacoșe; 30233180-6 dispozitive de
stocare cu memorie flash Valoarea estimată a achiziției: 33.385,52 lei fără TVA. Ofertanții interesați vor solicita caietul de sarcini cu
specificațiile aferente fiecărui articol în parte la adresa de mail: [email protected]
până la data de 18.01.2019 Termenul limită de solicitare a clarificărilor:
21.01.2019, ora 12.00. Termenul limită de răspuns la solicitările de
clarificări: 21.01.2019, ora 16.00. Data limită de transmitere a ofertelor: 22.01.2019 ora
10.00, pe adresa de e-mail: [email protected] sau la sediul Fundației pentru Promovarea Întreprinderilor
Private Mici și Mijlocii din Galați, Str. Portului nr.25, Bloc Siret 4 Parter,
cod 800205. Oferta transmisă va conține propunere tehnică și
propunere financiară. Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut. Criteriul
de atribuire se aplică numai ofertelor care îndeplinesc cerinţele tehnice şi
comerciale impuse. ANUNȚ INTENȚIE ACHIZIȚIE
ROLL-UP Fundația pentru Promovarea Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii Galați,
implementează în calitate de partener proiectul
cu finanţare nerambursabilă “Sustainable Agricultural Trade Network in Black Sea Basin - AGRITradeNET”, BSB383.
Proiectul este cofinanțat prin Programul Operațional Comun Bazinul Mării Negre 2014-2020. În acest sens, Fundația pentru Promovarea Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii Galați informează operatorii economici de intenția sa de a achiziționa un banner de
tip
roll-up personalizat. Cod CPV: 22462000-6 Materiale publicitare Valoarea estimată a achiziției: 391 lei fără TVA Ofertanții interesați vor solicita
specificațiile
aferente
tipăririi
banner-ului de tip
roll-up la
adresa de mail: [email protected]
până la data de 17.12.2018 Termenul limită de solicitare a clarificărilor: 18.12.2018, ora 12.00. Termenul limită de răspuns la solicitările de clarificări: 18.12.2018, ora 16.00. Data limită de transmitere a ofertelor: 19.12.2018 ora 10.00, pe adresa de e-mail: fpipmm@cciagl.ro sau la sediul Fundației pentru Promovarea Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din Galați, Str. Portului nr.25, Bloc Siret 4 Parter, cod
800205. Oferta transmisă va conține propunere tehnică și propunere financiară. Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut. Criteriul de atribuire se aplică numai ofertelor care îndeplinesc cerinţele tehnice şi comerciale impuse. ANUNȚ INTENȚIE ACHIZIȚIE SERVICIU DE PROIECTARE ŞI MENTENANȚĂ
WEBSITE Fundația pentru Promovarea Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii Galați,
implementează în calitate de partener proiectul
cu finanţare nerambursabilă “Sustainable Agricultural Trade Network in Black Sea Basin - AGRITradeNET”,
BSB383.
Proiectul
este cofinanțat
prin
Programul
Operațional
Comun Bazinul
Mării
Negre
2014-2020. În acest sens, Fundația pentru Promovarea Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii Galați informează operatorii economici de intenția sa de a achiziționa “Servicii pentru proiectare și mentenanță website”. Cod CPV: 72413000-8 Servicii de proiectare de site-uri www (World Wide Web)
Valoare estimată fără TVA: 23.531,09 lei La nivel general
platforma online va conţine 3 module:
site
web public,
disponibil tuturor utilizatorilor, modul comunicare membri tip forum, modul administrare. Site-ul web va fi structurat după cum urmează: “Proiect”, “Obiective”, “Parteneri”, “Contact”, “Informații generale”, “Activități”, “Training”, “Suport de curs”, “Noutăți”,”Târguri”, “Inregistrare producători în conformitate cu normele GDPR”,
“Forum producători”. Tehnologia utilizată
în
dezvoltarea platformei nu trebuie să implice costuri suplimentare de
licenţiere din
partea Autorităţii
Contractante. Conţinutul va fi optimizat pentru utilizarea browserelor:
Internet Explorer, Firefox, Opera, Chrome, Safari. Proiectarea paginilor trebuie să îndeplinească cerinţele de compatibilitate
şi accesibilitate acceptate la nivel mondial drept standarde
internaţionale în domeniu. În cazul în care sunteți interesați de colaborare vă vom trimite caietul de sarcini, urmând ca dumneavoastră să ne transmiteți oferta de preț. Data limită de transmitere a ofertelor:
08.11.2018 ora 10.00, pe adresa de e-mail: [email protected] sau la sediul
Fundației pentru Promovarea Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din
Galați, Str. Portului Bloc Siret 4 Parter, cod 800205. Oferta transmisă va conține propunere tehnică
și propunere financiară. Criteriul de atribuire: prețul cel mai
scăzut. Criteriul de atribuire se aplică numai ofertelor care îndeplinesc
cerințele tehnice și comerciale impuse. |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Copyright 2019 © C.C.I.A. GALATI - Ultima actualizare: 2019 | HOME | CONTACT | | ![]() |
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |