home info

CAMERA DE COMERŢ, INDUSTRIE ŞI AGRICULTURĂ GALAŢI


ENGLISH VERSION

C.C.I.A. GALATI | F.P.I.P.M.M. | SCOALA ROMANA DE AFACERI - FILIALA GALATI | B.R.M. - TERMINALUL GALATI | E.E.N. | ARBITRAJ

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Noutati

•         Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) și Ambasada Statului Israel în România au plăcerea de a vă invita să participați la Forumul de afaceri România – Israel, prilejuit de vizita oficială în România a E.S. domnul Reuven Rivlin, Președinte al Statului Israel. Evenimentul se va desfășura miercuri, 09 iunie 2021. Sesiunea plenară a Forumului va fi găzduită de Palatul Parlamentului, sala C.A. ROSETTI începând cu orele 11.45 a.m. (10.30 - înregistrare), iar sesiunile tematice și întâlnirile business-to-business (B2B) se vor desfășura la CCIR Business Center, începând cu orele 13.00 p.m.

Pentru mai multe informații cu privire la formatul evenimentului, vă rugăm să consultați agenda preliminară: https://ccir.ro/wp-content/uploads/2021/06/AGENDA-Romania-Israel-Business-Forum-9-06.pdf

Din delegaţia oficială a Statului Israel vor face parte importanți oficiali guvernamentali care vor fi însoțiți de companii reprezentative israeliene din următoarele domenii: apărare, orașe inteligente, securitate cibernetică și siguranță națională; sănătate și digitalizare în sănătate (producători de software și echipamente de profil); agricultură și managementul apei (sisteme de irigații, sere și tehnologii de creșterea animalelor). : Lista companiilor israeliene: https://ccir.ro/wp-content/uploads/2021/06/Lista-companiilor-israeliene-Forum-de-afaceri-Roma%CC%82nia-Israel-1.pdf

Forumul de afaceri va fi deschis de către E.S. domnul Reuven Rivlin, Președinte al Statului Israel și domnul Florin Cîțu, Prim-ministrul României.

Discursurile oficiale vor fi urmate de organizarea a 3 paneluri cu tematici distincte, în 3 săli diferite din sediul CCIR Business Center, care se vor desfășura în paralel. La finalul fiecărui panel, participanții vor avea posibilitatea să participe la o sesiune de discuții B2B, în cadrul unor întrevederi prestabilite.

Formular de înscriere on-line:https://app.getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=Sz9yV6&mc=I6&s=lKRA0h&u=B1R7N&z=EGj8CBd&



•         LICITATII INTERNATIONALE – AUSTRIA
  • Austria-Viena: Dezinfectanti – Dezinfectanti
  • Austria-Viena: Lampi si corpuri de iluminat LED - 3101.03581
  • Austria-Viena: Carne si preparate din carne - 4491.03874


•         In atentia membrilor Camerei de Comert, Industrie si Agricultura Galati:
Colegiul de Conducere al Camerei de Comert, Industrie si Agricultura Galati va invita sa participati la ADUNAREA GENERALA ORDINARA ANUALA A MEMBRILOR CAMEREI, care va avea loc pe data de 14 mai 2021, incepand cu ora 11.00, in Sala de Conferinte a Hotelului Navrom River, din Municipiul Galati, strada Portului, nr. 23. Pentru detalii suplimentare click aici
Materialele aferente Adunarii Generale Ordinare Anuale a Membrilor CCIA Galati se pot descarca de mai jos:


•         LICITATII INTERNATIONALE – AUSTRIA

•         Prin amabilitatea Biroului de Promovare Comerciala si Economica din cadrul Ambasadei Romaniei la Madrid va facem cunoscute urmatoarele oportunitati de colaborare:
  • producator spaniol de rafturi metalice detasabile cauta producatori de benzi de otel laminate;
  • importator spaniol de articole pentru bucatarie si casa cauta producatori de articole de menaj, precum suporti (scurgatoare) pentru vase, metalice;
  • producator spaniol de conserve din carne de pasare cauta parteneri - abatoare, producatori sau exportatori de carne de rata.
Pentru detalii suplimentare, va rugam sa contactati BPCE Madrid: madrid.economic@mae.ro ; Tel.: +34-913.45.45.53


•         Camera de Comert si Industrie a Romaniei (CCIR) in colaborare cu Agentia de Promovare a Exportului (HEPA) din Ungaria va invita sa participati vineri, 09 aprilie 2021, la Forumul Economic Romania – Ungaria, organizat in marja celei de-a VIII-a sesiune a Comisiei Mixte Guvernamentale de Cooperare Economica Romania – Ungaria, la Budapesta, ce va fi co-prezidata de domnul Claudiu-Iulius-Gavril Nasui, Ministrul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului (MEAT) alaturi de domnul Peter Szijjarto, Ministrul Afacerilor Externe si al Comertului Exterior din Ungaria.
Evenimentul se adreseaza tuturor companiilor din Romania interesate de piata economica din Ungaria, cu accent pe urmatoarele sectoare: agricultura si industrie alimentara, industria chimica, industria auto, finante, sanatate, turism, logistica, IT, electronica si inginerie mecanica, industria maselor plastice, protectia mediului
Participarea la Forum este gratuita. Termenul limita pentru inregistrare este 26 martie 2021.
Inscrierile se vor efectua completand formularul on-line:https://ccir.ro/formular/romania-hungary-business-forum/

Detalii suplimentare gasiti aici:https://ccir.ro/event/forumul-economic-romania-ungaria/


•    •      Prin amabilitatea Sectiei Economice din cadrul Ambasadei Ucrainei din Romania va prezentam mai jos, solicitarile companiilor ucrainene, care sunt in cautare de parteneri din Romania:
  • Compania ME “Dniprodzerzhynsky Steelmaking Plant” este un producator de produse metalurgice, echipamente sportive, piese pentru masini agricole etc. Mai detaliat despre gama produselor consultati:http://dlz.com.ua/en/
  • Compania SRL ”Polisan” este un producator de o gama larga de diferite tipuri de vopsea. Mai detaliat despre gama produselor consultati : https://farbex.ua/en/
  • SRL ”TERRA” livreaza produse alimentare, cereale, cereale rapide si instant, cereale cu aditivi naturali, granola, supe piure din produse naturale, produse bio (0713, 1104, 1103, 1904, 2104, 2005). Mai detaliat despre gama produselor consultati: https://terra.ua/en/


•    •      Companie spaniola din sectorul textil este interesata de contact direct cu producatori, pentru lansarea unei colectii de moda cu articole din canepa. Pentru detalii contactati : BPCE Madrid (madrid.economic@mae.ro)

•    •       LICITATII INTERNATIONALE – AUSTRIA
  • Austria-Dornbirn: Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica - ÖBS 4_21.pdf
  • Austria-St.Pölten: Imbracaminte de uz profesional, imbracaminte speciala de lucru si accesorii - St.Pölten.pdf
  • Austria-Viena: Pachete software pentru industrie – Viena1.pdf
  • Austria-Viena: Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta - Viena2.pdf


     Prin amabilitatea Ambasadei Emiratelor Arabe Unite la Bucuresti, va informam ca Emiratele Arabe Unite doresc sa implementeze proiectul “Premiul Zayed pentru sustenabilitate pentru anul 2022” (Zayed Sustainability prize-2022). Acest premiu este constituit si acordat ca pretuire a realizarilor sectorului global de sustenabilitate. Premiul include cinci categorii: Sanatate, Alimentatie, Energie, Apa şi licee globale.
            Intreprinderile mici si mijlocii si institutiile non-profit din Romania care doresc sa participe la aceasta competitie isi pot depune candidatura, pana la data de 06 mai 2021, accesand site-ul https://zayedsustainabilityprize.com/en/apply/how-to-apply

•        LICITATII INTERNATIONALE – MAROC

Oficiul National al Electricitatii si Apei Potabile – ONEE: Furnizarea de echipamente de aductiune (Detalii: 117 DR3_2020.pdf)

Oficiul National al Energiei Electrice din Maroc: Repararea de transformatoare de putere (Detalii: TO4111192.pdf)

Oficiul National al Energiei Electrice din Maroc: furnizarea de intrerupatoare aeriene telecomandate (Detalii: DT4110726.pdf)

Oficiul National al Cailor Ferate: Furnizarea de piese uzinate pentru material rulant (Detalii: 52324-C2-PMM.pdf)

Agentia Nationala a Porturilor din Maroc- Directia de Infrastructura:  Furnizarea, instalarea si punerea in functiune, exploatarea si intretinerea sistemelor de monitorizare a valurilor si mareei in porturile marocane. (Detalii: 15_DI-DG-ANP_2020.pdf)

Oficiul National al Electricitatii si Apei Potabile – ONEE: Lucrari de finalizare a barajului DHAR EL ASMA din provincia BENSLIMANE (Detalii: 127_2020_DAH.pdf)

Oficiul National al Electricitatii si Apei Potabile – ONEE: Furnizarea de sisteme de supraveghere video (Detalii: 111 DR3_2020.pdf)

Oficiul National al Electricitatii si Apei Potabile – ONEE: Furnizarea transportul si instalarea de supape de reglare a presiunii Monovar. (Detalii: 112 DR3_2020.pdf)

Oficiul National al Electricitatii si Apei Potabile – ONEE: Lucrari de reabilitare a echipamentelor hidromecanice si electromecanice / barajul OUED EL MAKHAZINE din provincia LARACHE. (Detalii: 133_2020_DAH.pdf)
Oficiul National al Energiei Electrice din Maroc: furnizarea de intrerupatoare aeriene telecomandate (Detalii: DT4110726.pdf)

Licitatie Maroc: Oficiul National al Cailor Ferate : Lucrari de reparatii generale usi de acces vagoane pasageri, cabine locomotive, rame automotoare, incluzand si furnizarea de piese de schimb.  (Detalii: AO F0300 PMM.pdf)

Licitatie Maroc: Oficiul National al Cailor Ferate: Intretinerea si repararea sistemelor de telecomunicatii. (Detalii: P5486 PIC.pdf)

Licitatie Maroc: Oficiul National al Cailor Ferate: Furnizarea de sina de cale ferata noua 60 E 1, de 36 metri. (Detalii: 96113-B3-PIC.pdf)

Agentia Nationala a Porturilor din Maroc: Lucrari de intretinere scanere in portul Casablanca; (Detalii: 19 DPPR-DG-ANP 2020.pdf)

Ministerul Transporturilor din Maroc/Directia Sistemelor de Informatii si Comunicatii: Furnizarea de echipamente IT (Detalii: 08 2020-DSIC.pdf)

 

 
            Companie spaniolă de import-export produse alimentare  cauta exportatori de miez de nucă. Pentru detalii contactati : BPCE Madrid (madrid.economic@mae.ro)

 •         Companie elena cauta sa importe din Romania fasii de lemn, „film”, de scanduri care sa fie folosite la fabricarea placajului necesar producerii cutiilor/ambalajului de fructe. Compania proceseaza aproximativ 20 mc / zi * 250 = 5000 mc/ anual. Pentru detalii contactati : BPCE Salonic (salonic.economic@mae.ro). 


     Scrisoarea Ambasadei Republicii Belarus in Romania

•              Informare privind masurile post-tranzitie BREXIT

         Procesul de retragere a Regatului Unit al Marii Britanii si al Irlandei de Nord (UK) din Uniunea Europeana a fost finalizat la 31 ianuarie 2020. Pe cale de consecinta, Acordul de retragere ratificat de ambele parti a intrat in vigoare la 1 februarie 2020, si a prevazut o perioada de tranzitie pana la 31 decembrie 2020, pe parcursul careia Regatul Unit a respectat, in continuare acquis-ul european, inclusiv Politica comerciala a UE.

In acelasi timp, la 2 martie 2020, au debutat negocierile privind viitorul parteneriat dintre UK si UE, insa indiferent de rezultatul acestora, efectele concrete ale retragerii Regatului Unit din Uniunea Europeana se vor resimti in randul cetatenilor / mediului de afaceri incepand cu 1 ianuarie 2021. Astfel, in paralel cu procesul de negociere, s-a desfasurat un amplu program de pregatire la nivelul UE, in vederea gestionarii adecvate a finalizarii perioadei de tranzitie.

 

        Avand in vedere faptul ca de la 1 ianuarie 2021 formalitatile vamale necesare in temeiul dreptului Uniunii se vor aplica tuturor bunurilor care intra pe teritoriul vamal al Uniunii din Marea Britanie sau care parasesc teritoriul UE catre UK, va informam ca Directia Generala a Vamilor a publicat pe site-ul oficial (https://www.customs.ro/info-publice/anunturi/info-publice/brexit) informatii utile operatorilor economici, precum:

    Aspecte vamale importante se regasesc la:

art. 47- 50 - Regimuri vamale in curs de desfasurare,

art. 98 - Cooperare administrativa in domeniul vamal,

Anexa III - Termene limita pentru situatiile sau regimurile vamale relevante,

Anexa IV - Sisteme informatice si termenele limita pana la care UK va avea acces pentru a-si indeplini obligatiile fata de Uniunea Europeana,

Anexa VI - Lista procedurilor de cooperare administrativa mentionate la art. 98,

  •     BREXIT - Cum sa va pregatiti pentru incheierea perioadei de tranzitie - Ghid pentru companii 
  • Avize de pregatire elaborate de Comisia Europeana, precum:
Norme UE in domeniul vamal, inclusiv origine preferentiala (http://www.customs.ro/assets/pdf/customs/anv/Informare%20publica/1._Norme_UE_%C3%AEn_domeniul_vamal,_inclusiv_origine_preferen%C8%9Bial%C4%83_.pdf)

Norme UE în domeniul TVA – bunuri (http://www.customs.ro/assets/pdf/customs/anv/Informare%20publica/3._Norme_UE_%C3%AEn_domeniul_TVA_-_bunuri_.pdf)

Este important de retinut faptul ca, Comisia Europeana a elaborat peste 100 de avize in domenii specifice care sunt destinate pregatirii mediului de afaceri, cu incidenta in comertul cu bunuri si in comertul cu servicii, insa acestea vizeaza doar cerintele legislative unionale, nu si cele nationale.

 

Mai multe detalii regasiti pe site-ul oficial al autoritatii vamale www.customs.ro -- Sectiunea BREXIT, iar  pentru orice alte neclaritati posibilitatea va puteti adresa autoritatii vamale centale la adresele de mail: vama@customs.ro si brexit@customs.ro, sau la Directia Regionala Vamala Galati – regionalagalati@customs.ro

 

De asemenea informatii suplimentare pot fi gasite si pe site-urile oficiale:

 
        Informare privind procedurile simplificate de vamuire 2020

https://www.customs.ro/assets/pdf/comunicate//PSV_2020.pdf

 

            Invitatie TARGUL DE TURISM AL ROMANIEI - editia de primavara
 

ROMEXPO are placerea sa va invite sa participati, in perioada 18-21 februarie 2021, la cea de-a 45-a editie a

TARGULUI DE TURISM AL ROMANIEI - editia de primavara, virtual

Dupa cum cunoasteti, incepand cu luna martie 2020, din cauza masurilor luate de autoritati pentru combaterea raspandirii COVID-19, organizarea targurilor si expozitiilor clasice, cu prezenta fizica a expozantilor si vizitatorilor, a fost interzisa. Cu toate acestea, Romexpo isi doreste sa fie in continuare locul ideal de intalnire intre cerere si oferta, locul in care cerintele expozantilor sa se intalneasca cu nevoile vizitatorilor si va organiza primul targ virtual, editia de primavara a Targului de Turism al Romaniei.

Evenimentul va beneficia de o campanie de promovare extinsa, atat in mediul on-line cat si pe TV sau radio.
 

Evenimentul virtual dedicat industriei turismului, Targul de Turism al Romaniei, se va adresa companiilor de profil din Romania si din strainatate, respectiv: agentiilor de turism si touroperatorilor, unitatilor de cazare si de agrement, consiliilor judetene, unitatilor administrativ teritoriale, primariilor, precum si prestatorilor de diverse servicii in turism.

Mai multe detalii regasiti pe site-ul oficial: https://www.targuldeturism.ro/ro/  


•             OPORTUNITATI DE AFACERI:


           Societatea canadiana I.M.PACKAGING a solicitat oferte de ambalaje din sticla pentru importul si distributia acestora pe piata canadiana. In acest sens, firma canadiana este interesata de un prim import de 500.000 de sticle model „Burgundia”, precum si de promovarea altor modele de sticle si borcane. Date de contact:  I.M.PACKAGING;  persoana de contact: Eduardo Endo – director; telefon: +1 905 766 2270; mobil: +1 647 403 8825; email: eduardoe@impackaging.com; website: http://www.impackaging.com Firma I.M. Packaging are sediul central in localitatea Mississauga (Toronto), provincia Ontario, 2270 Argentia Road, Unit 1, cod postal L5N 6A6 si un sediu secundar in localitatea Pointe-Claire (Montreal), provincia Quebec, 2001 Sources Blvd, H9R 5Z4.

•        Societatea comerciala  AMERICAN PAN PRESTIGE SRL, are ca principal obiect de activitate, fabricarea formelor industriale de copt, prestarea  serviciilor de curatare, indreptare, re-vopsire si reconditionare, utilizand propriile tehnologii de acoperire antiaderenta Durashield® si Optishield®, care pot reduce semnificativ si in unele cazuri pot elimina total, nevoia folosirii de uleiuri, astfel produsele se desprind cu usurinta din formele de copt.  Produce cutii pentru paine feliata, paine rustica traditionala, forme pentru prajituri, chifle, rulouri, croissant, pizza, briose, baghete si multe alte produse de specialitate la cererea pietei si a clientilor, care se potrivesc oricarui tip de cuptor. Ofera  servicii personalizate (forma si dimensiunea formelor de copt) si acopera nevoile brutariilor din Europa de Est, Orientul Mijlociu si Africa de Nord (MENA) Date de contact: AMERICAN PAN PRESTIGE SRL, cu sediul in str. Dunarii, nr. 277, Corp C10, Alexandria, jud. Teleorman, tel.:+40 247 306 170; +40 247 314 245; mobil: +40 728 907 823; email: infoapp@americanpan.com
 

•        Societatea comerciala AsklepiosMedTech SRL este distribuitor in Romania si Rep. Moldova de aparate portabile de cafea macinată Nanopresso cu adaptor de capsule NS, Wacaco. Acest dispozitiv este primul aparat de cafea portabil care folosește presiunea de vid pentru o preparare rapida si bogata. Pentru oferta click (atasat: Wacaco 2020.pdf) Date de contact:  Asklepios MedTech SRL ; Email: contact@outdooraficionado.com; Tel: 0040 752 160 012 (ro) Persoana de contact: Petre Dinu (www.wacaco.com)
 

 

                LICITAŢII INTERNATIONALE – MAROC

 

        Furnizarea de contori de apa monojet calibrati cu jet unic DN 40 mm - 40/2020/DAM/S (atasat: 40_2020_DAM_S.pdf)
Furnizarea de disjunctori tetrapolari - SM3110059 (atasat: SM3110059.pdf)
Oficiul National al Energiei Electrice din Maroc: lucrari de electrificare rurala - 7 localitati - SR4111115 (atasat: SR4111115.pdf);
MINISTERUL AGRICULTURII – DEPARTAMENTUL DE PESCUIT MARITIM. Achizitionarea a 2 vedete rapide de salvare maritima – 30/SAM/BG/2020 (atasat: 30_SAM_BG_2020.pdf)
Oficiul National al Aeroporturilor din Maroc. Furnizarea, instalarea si punerea in functiune a unui laborator IP in Centrul Regional de Controlul Securitatii Navigatiei Aeriene (CRCSNA) din Casablanca si de Paravane de Protectie pentru Centrele CRCSNA din Casablanca si Agadir - 076/20/AOO (atasat: 076_20_AOO.pdf) 
                      

•            Camera de Comert, Industrie si Agricultura Galati va invita sa participati la o serie de evenimente online, cu tema Rebooting Europe/Repornirea Europei, organizate de Asociatia Camerelor de Comert Europene (EUROCHAMBRES), in perioada 12-14 octombrie 2020. Printre subiectele ce vor fi discutate, se numara urmatoarele: 1. IMM-uri si politica economica-12 octombrie 2020; 2.         Competente pe piata muncii si antreprenoriat-13 octombrie 2020; 3. Piata unica si digitalizare-13 octombrie 2020; 4. Europa globala-14 octombrie 2020; 5. Sustenabilitatea Europei-14 octombrie 2020; 6. Evenimentul de incheiere a seriei privind Repornirea Europei-14 octombrie 2020. Participarea la seria de evenimente Rebooting Europe/Repornirea Europei este gratuita. Mai multe informații cu privire la agenda, descrierea temelor puse in discutie si inregistrarea sunt disponibile pe website-ul: bit.ly/RebootingEurope.  Termenul limita pentru inregistrarea la evenimentul final este 27 septembrie 2020, iar pentru celelalte cinci evenimente cu teme specifice - 9 octombrie 2020.

        Avem placerea de a va anunta participarea Camerei de Comert si Industrie a Romaniei (CCIR), membra a Asociatiei Camerelor de Comert si Industrie Europene (EUROCHAMBRES), la realizarea studiului EUROCHAMBRES Economic Survey 2021 (EES).  Acest studiu calitativ, aflat la cea de-a 28-a editie, reprezinta un material de referinta important la nivel european, care s-a dovedit a fi, de-a lungul timpului, un indicator obiectiv. EES reflecta atat asteptarile mediului de afaceri european, cat si provocarile cu care acesta se confrunta. In baza celor peste 50.000 de raspunsuri ale companiilor, EUROCHAMBRES, cu sprijinul membrilor sai – Camerele nationale din Europa – reușesc sa creioneze previziuni utile pentru mediul de afaceri.
   
In vederea sprijinirii acestor demersuri, va adresem rugamintea de a completa chestionarul electronic (
https://ccir.ro/formular/european-economic-survey-2021-RO/) pana in data de 29 septembrie 2020.
  Editia anterioara a Studiului Economic al Eurochambres poate fi consultata la:
 http://www.eurochambres.eu/Content/Default.asp?PageID=1&DocID=8349

•        Camera de Comert si Industrie Bistrita-Nasaud, in cadrul proiectului Centrul Europe Direct Bistrita, in parteneriat cu cluster-ul Cluj IT si alti specialisti din domeniul digital, organizeaza a doua ediție a conferinței „Europa Digitală”. 

Evenimentul se va desfășura pe platforma ZOOM, în data de 23 iulie 2020, începând cu ora 11.00 și va fi transmis live pe pagina  https://www.facebook.com/EuropeDirectBistrita/. 

Pentru a putea participa la sesiunea LIVE, pentru a adresa intrebari invitatilor, dar si pentru a intra in contact cu participantii este necesar sa va inscrieti, completand formularul online, pana la data 22 iulie 2020, ora 24:00  (locurile sunt limitate). Pentru detalii, contactati: Monica Muresan – Secretar General/ Manager CIED Bistrita, tel.: 0733-900201, Ramona Simina Hurjui - Asistent manager, tel.: 0733-900203; Paul Negrea – Consilier comunicare social media, tel.: 0733-900196, e-mail: europedirect@cciabn.ro, tel/fax:0263-210038. Pentru invitatie click aici, pentru Agenda conferintei click aici.


       Avem  placerea  de  va informa  in  legatura cu o schema  de  stagiu  creata  pentru  companiile  europene  si,  implicit,  romanesti   care  sunt interesate sa gazduiasca un stagiar japonez cu pregatire in cercetare si dezvoltare tehnologica, in perioada 23 august 2021 – 18 martie 2022. Schema  de stagiu  – ,,Vulcanus  in Europe” – este dezvoltata de Centrul  pentru Cooperare Industriala UE-Japonia in colaborare cu Directoratul General pentru Piata Interna, lndustrie, Antreprenoriat        si IMM-uri   din   cadrul   Comisiei   Europene  si   Ministerul   Economiei, Comertului si Industriei din Japonia. Scopul acestui proiect este de a contribui la o mai buna cunoastere  a  mediului  de  afaceri  din  Romania,  precum  si pentru  a  dezvolta  relatii  de colaborare solide cu Japonia. Companiile eligibile pentru acest program trebuie sa activeze in domeniile industrial sau de servicii si practici arhitecturale.  In plus, antreprenorii  romani interesati  de acest proiect pot selecta  stagiarul  japonez in functie de profilul  companiei si criteriile  pe care trebuie sa le indeplineasca  studentul. Termenul  limita pentru a aplica la acest proiect este 15 octombrie 2020.


•           Regia Nationala a Padurilor – Romsilva organizeaza, in data de 23.07.2020, incepand cu ora 10.00, la sediul Directiei Silvice Satu Mare, o licitatie publica cu strigare, pentru vanzarea unuia dintre activele disponibile - „Canton silvic Hodod + anexe” se va organiza, începând cu ora 10.00. Alte active disponibile, aflate in patrimoniul privat al Regiei Nationale a Padurilor – Romsilva, si care vor face obiectul unor licitatii ulterioare, se regasesc pe site-ul www.rosilva.ro, la sectiunea Publicitate anunturi - Vanzare active.

 •            I nformare Ambasada Marii Britanii la Bucuresti

    New measures have been introduced at the UK border to guard against a second wave of coronavirus (COVID-19) infections. These new measures include international arrivals completing an online passenger locator form and self-isolating for 14 days. 

    The online passenger locator form -  Everyone, including haulier drivers, arriving into the UK from outside the Common Travel Area (CTA) must complete an online passenger locator form to supply contact details and travel details. Your driver cannot submit the form until 48 hours before they are due to arrive in the UK and they will need to show the completed form when they arrive at the UK border, either by printing a copy or by showing it on their phone. When completing the form, after your driver has entered their personal details, they will have the option to confirm their travel plans and whether they will be travelling to the UK more than once in the next 48 hours. By selecting this option, your driver will be able to submit journey details for more than one journey to the UK. Your driver will only be able to add details for the trips made over a 48 hour period and so would need to complete a new form for other future journeys.

    The UK Government will use this information to contact your driver if they or someone they have travelled with develops coronavirus (COVID-19) symptoms. 

    If your driver refuses to provide their details, they may be fined up to £100 and may be fined more if they break this rule more than once. The online passenger locator form can be found here.

    14-day self-isolation - Those driving goods vehicles will not need to self-isolate for 14 days. When they arrive at UK border controls, your driver will need to show that travel is part of their job, for example: a letter from their employer, a consignment note, their operator’s licence. 

    Further information - You can find further details about the health measures in our fact sheet and Q&A document here.

    Further details about those who do not need to self-isolate for 14 days can be found here

    These measures are subject to review to ensure they are in line with the latest scientific evidence and that they remain effective and necessary. The first review will take place by 29 June 2020. 

   If you have any questions, please contact the Border Force Strategic Communications team by emailing portinformation@homeoffice.gov.uk

        

                     Oferta E.On pentru Firmele membre ale Camerei de Comert si Industrie Galati

•               Camera de Comert si Industrie a Romaniei organizeaza in data de 24 iunie 2020, in format digital, conferinta “Oportunitatile economiei circulare pentru IMM-urile din regiunea Marii Negre”.  Pentru detalii: click INVITATIE,  click AGENDA
Participarea la eveniment este gratuita, insa accesul se va face in baza e-mail-ului de confirmare primit dupa efectuarea inregistrarii online. Termenul limită pentru înregistrare este 22 iunie 2020.

             In atentia membrilor Camerei de Comert, Industrie si Agricultura Galati,

     Colegiul de Conducere al Camerei de Comert, Industrie si Agricultura Galati va invita sa participati la ADUNAREA GENERALA ORDINARA ANUALA A MEMBRILOR CAMEREI, care va avea loc pe data de 29 mai 2020, ora 10.00, in Sala de Conferinte a Hotelului Navrom River, din str. Portului, nr. 23, Galati.

     Pentru detalii suplimentare: click aici

              Materiale aferente Adunarii Generale Ordinare Anuale a Membrilor CCIA Galati – 2020 

•                   Propunerile  Camerei de Comert si Industrie a Romaniei  impreuna cu membrii acesteia – CCI judetene, de masuri imediate vizand politicile economice, fiscale si monetare necesare pentru diminuarea potentialelelor efecte economice negative ale pandemiei generate de COVID-19 asupra agentilor economici din Romania, adresate Primului-ministru si Cancelariei acestuia – Grupul de lucru GLI-ECOROM. Scrisoarea nr.1678/17.03.2020

               Agentii economici cu operatiuni de export ce necesita certificate de origine, le recomandam:

-    transmiterea prin e-mail, in prealabil, a documentelor necesare in vederea eliberarii certificatelor de origine la adresa: geanina.onodi@cciagl.ro

-     anuntarea in prealabil a datei si orei ridicarii certificatelor, la numărul de telefon 0236 460 545;

-         comunicarea volumului exporturilor estimate pentru perioada imediat urmatoare, in sensul asigurarii unui flux eficient al certificatelor de origine necesare operatiunilor de export.

 

* PRECIZARI privind avizarea existentei cazurilor de forta majora si influenta acestora asupra executarii obligatiilor comerciantilor – atributie legala a CCIR si a Camerelor judetene - Click (1589 din 12.03.2020.pdf atasat)

 

*Informare privind participarea CCIR in Grupul de lucru interinstitutional pentru evaluarea impactului economic, financiar si bugetar asupra Romaniei generat de efectele epidemiei Covid-19(GLI-ECOROM) -  Click (1572 din 12.03.2020.pdf atasat)

                         Camera de Comert si Industrie a Romaniei organizeaza in perioada 20 – 30 martie 2020, 3 sesiuni de curs (Seria I: 20 martie 2020, orele 9:30 – 15:30; Seria II: 27 martie 2020, orele 9:30 – 15:30; Seria III: 30 martie 2020, orele 9:30 – 15:30) pentru aprofundarea regulilor INCOTERMS 2020. Regulile ICC Incoterms® referitoare la utilizarea conditiilor de livrare in comertului intern si international au scopul facilitarii tranzactiilor comerciale. Referirea la o conditie de livrare Incoterms® 2020 intr-un contract comercial defineste in mod expres obligatiile partilor cu privire la: riscuri, costuri, angajarea transportului si vamuire, reducând astfel potentiale complicatii dpdv legal.  Pentru detalii accesati : https://ccir.ro/event/incoterms-2020-noutati-provocari-si-oportunitati/

                   Prin amabilitatea Camerei de Comert si Industrie a Romaniei, partener al World Economic Forum, in realizarea Raportului Competitivitarii Globale 2020 va invitam sa participati la Sondajul de Opinie 2020, consultare dedicata mediului de afaceri din Romania ( in special companii mari si foarte mari) : EOS 2020 (vezi atach) . Persoana de contact pentru mai multe informatii: Cristina Mihai, Director Directia Relatii Interne si ICC Romania, e-mail: cristina.mihai@ccir.ro .

  

                  Compania britanica HALCO (www.halcoeurope.com) este interesata sa importe din Romania banda cu carlig si bucla (Hook and Loop tape) si tesatura ignifuga (Flame retardant fabric for the insulation market). Companiile producatoare de astfel de produse sunt rugate sa contacteze pe Dl. Bogdan VADUVA, Atasat Comercial in Cadrul Ambasadei Romaniei la Londra. (Phone: 0044 (0)207 937 9668, Cell:    0044 (0)789 579 9699, E-mail: londra.economic@mae.ro)

            In data de 8 aprilie 2020, Camera de Comert si Industrie a Romaniei (CCIR), care detine in semestrul I al anului 2020 Presedintia-in-Exercitiu a Consiliului de Afaceri al Organizatiei pentru Cooperare Economică la Marea Neagră (CA OCEMN), va organiza impreuna cu Institutul de Economie Circulara si Mediu “Ernest Lupan” si in parteneriat cu Reprezentanta Comisiei Europene in Romania, Ministerul Afacerilor Externe si Federatia Asociatiilor Companiilor de Utilitati din Energie conferinta “Oportunitatile economiei circulare pentru IMM-urile din regiunea Marii Negre”, in Bucuresti, la CCIR Business Center, sala Aurel Ghibutiu. Pentru detalii, clic Invitatie (vezi attach Invitatiecompanii_1143 din 20.02.2020.pdf) si Agenda (vezi attach Concept si Agenda_Oportunitatile economiei circulare.pdf) . Inregistrarea online se poate face accesand acest link.

 

•            Camera de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucuresti (CCIB) a organizat in data de 21 februarie 2020, in Sala Miron Vlasto a Palatului CCIB Business Center un Forum de afaceri romano-turc in domeniul masinilor si echipamentelor agricole. Evenimentul a fost ocazionat de vizita in Romania, in perioada 20-22 februarie, a unei misiuni economice organizate de Agentia de Dezvoltare Trakya (ADT), agentie care asigura politica guvernamentala de dezvoltare in trei provincii turce: Tekirdag, Edine și Kırklareli. Mai multe detalii privind acest eveniment regasiti in aici. (vezi attach Comunicat_Forum_Turcia.pdf)

     

           In perioada 24 -25 aprilie 2020, va avea loc “International B2B Contact Fair BREST 2020” la Brest (Rep. Belarus) . Targul reprezinta o platforma moderna de afaceri pentru prezentarea potentialului investitional si economic al regiunii Brest si al Republicii Belarus, combinand urmatoarele domenii: agricultura, inginerie mecanica si productie, prelucrarea lemnului si fabricarea mobilierului, constructii, energie, industrie usoara, transport si logistica, alimente si bauturi, comert, servicii  si turism. Detalii suplimentare puteti gasi pe site-ul oficial: www.brest-forum.by.

      In perioda 14-17 mai 2020, Camera de Comert, Industrie si Agricultura Arges va organiza cea de-a V-a Editie a Targului de echipamente, utilaje agricole si produse traditionale  AGRO PITESTI. Evenimentul, organizat cu sprijinul Camerei de Comert si Industrie a Romaniei, Complexului Expozițional ROMEXPO si Ambasadei Cehiei se va desfasura la Complexul Comercial Jupiter City, o locație generoasă de peste 7.500 mp, amplasată accesibil la ieșirea spre A1 Pitesti–Bucuresti. Pentru detalii suplimentare accesati: https://ccia-arges.ro/agro-pitesti-2020/ 

•        Prin amabilitatea Ambasadei Republicii Belarus in Romania, va aducem la cunostinta  Prezentarea potentialului investitional  al regiunii Minsk: https://dropmefiles.com/qVpY2

        In perioda 1-5 iunie 2020 se va desfasura TARGUL INTERNATIONAL DE SHIPPING POSIDONIA la Metropolitan Expo, Atena (Grecia). Editia precedenta a targului, din 2018, a reunit peste 1800 de expozanti si peste 20.000 de vizitatori profesioniști. Mai multe detalii privind editia 2020 regasiti in Newsletter (vezi attached - Posidonia2020_Newsletter_Issue01.pdf) sau pe site-ul official https://posidonia-events.com/

               Prin amabilitatea Ambasadei Republicii Cehe va aducem la cunostinta Programul expozitional BVV Brno pentru anul 2020  (click aici - Veletrhy Brno 2020.pdf atasat)  

           In perioada 15-17 aprilie 2020 va avea loc cea de-a III-a editie a Conferintei Internationale “International Small and Medium Enterprises Convention – ISC 2020, la New Delhi, India. Dintre sectoarele pe care se focuseaza Conferinta enumeram urmatoarele : tehnologii moderne in agricultura, echipamente si utilaje ; procesarea produselor agricole, conservare si ambalare ; mediul inconjurator, managementul deseurilor si reciclare ; tehnologii pentru epurarea apelor si solutii moderne pentru canalizare; energii regenerabile si retele de transmisie ; tehnologii si aparatura pentru diagnoza, preventie, tratament si reabilitare in cazul bolilor infectioase; automatizari industriale pentru productie; infrastructura si eficientizarea consumului electric in gospodarii; managementul dezastrelor, securitate si aparare; educatie, formare profesionala, externalizare procese si media. Conferinta va fi gazda a peste 5000 de amtreprenori din India si a 500 de delegatii internationale reprezentând 70 de tari.

             In data de 28 februarie 2020, Camera de Comert si Industrie a Romaniei (CCIR) in parteneriat cu Organizatia Japoneza pentru Comert Exterior (JETRO) va organiza un eveniment de business-matching dedicat segmentului achizitiilor de piese si componente intitulata “Parts & Components Procurement Exhibition 2020”. In cadrul acestor intalniri, companii Japoneze din Romania si din alte tari doresc sa poarte discutii cu potentiali furnizori, in vederea achizitionarii de piese si componente din material plastic, cauciuc, metal, pentru echipamente si scule industriale, componente electronice, etc. Evenimentul se va desfasura la CCIR Business Center, sala "Aurel Ghibutiu", Bdul. Octavian Goga, nr. 2, sector 3, Bucuresti, intre orele 09:30 - 17:30. Detalii aici (Parts&ComponentsProcExhibiton.zip atasat) Participarea este gratuita. Termenul limita pentru inregistrare este 17 februarie 2020.

            In perioada 22-29 aprilie 2020, Agentia Patchwork Communications din Bulgaria va organiza Forumul FOOD AND BEVERAGE FOR TOURISM, 22-29 aprilie 2020,Varna, Bulgaria, eveniment de promovare pentru furnizorii de produse alimentare si bauturi pentru turism. Firmele din Romania interesate in prezentarea produselor si serviciilor catre potentialli parteneri din industria turistica bulgara sunt invitate sa participe la eveniment. Este de subliniat faptul ca la eveniment participa atat reprezentantii din alimentatie publica pe zona turistica cat si reprezentanti ai celor mai mari companii logistice si de distributie din Bulgaria. Pentru informatii suplimentare contactati: dl. Todor Sotirov – CEO Patchwork Communications Agency ( phone: +359 52 616 332; mobile: +359 88 8294 162;  www.patchwork-bg.com)

 

•                    In perioada 17-18 martie 2020, Uniunea Industrialistilor si Antreprenorilor din Turkmenistan va organiza la Ashgabat “Turkmen Invest Forum – 2020”. Cu această ocazie, partea turkmena invita reprezentantii mediului de afaceri din Romania, care isi desfasoara activitatile in domeniul: constructiilor, industriei chimice, industriei petrolului si a gazelor, agriculturii, turismului, transportului si logisticii, economiei digitale, sa participe in forumul mentionat mai sus.

Informatii despre forum pot fi gasite pe site-ul: www.tif2020.com, la telefon: +99312 22 74 57 sau la adresa de e-mail: contact@tmt.tm.

•               In perioada  08 – 11 ianuarie 2020 va avea loc targul  Junioshow Bursa 14th International Baby, Kidswear & Kids Necessities Fair

(http://tuyap.com.tr/en/exhibitions/junioshow-bursa-international-baby-kidswear-kids-necessities-fair#scope-of-the-fair ) in Bursa – Turcia, la Tuyap Bursa International Fair and Congress Center.  Firmele romanesti interesate in importul articolelor de imbracaminte pentru bebelusi si copii pot participa deasemenea la intalnirile B2B organizate de CCI Bursa in colaborare cu Ministerul Comertului din Turcia, in data de 07 ianuarie 2020, la Clik Palas Hotel, Bursa – Turcia. Pentru inregistrare si/sau mai multe informatii, va rugam sa contactati: Ms. Burcu Sozer (bsozer@btso.org.tr, 0090 224 294 85 35) sau Mrs. Mehtap Kindira (mkindira@btso.org.tr, 0090 224 294 85 26).

•        Prin amabilitatea Ambasadei Republicii Islamice Pakistan in Romania va aducem la cunostinta  oportunitatile de investitii oferite de Pakistan, care pot fi accesate la urmatorul link: https://invest.gov.pk/index.php

Conform Raportului Bancii Mondiale “Ease of Doing Business 2020 “ Pakistanul este inclus in primele 10 tari al caror climat de afaceri este cel mai imbunatatit. Mai multe detalii gasiti pe: https://invest.gov.pk/eodb

•    În perioada 29 noiembrie – 6 decembrie 2019, Camera de Comerț și Industrie România – China în parteneriat cu Ministerul Mediului de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat organizează  misiunea economică CHINA BUSINESS TRIP.

Programul misiunii economice cuprinde  întâlniri cu oficialități ale administrațiilor locale sau cu reprezentanți ai CCPIT (China Council for the Promotion of International Trade) din cele trei metropole vizitate: Shanghai, Bejing și Yiwu si  participarea la evenimentele dedicate Zilei Naționale a României, organizate cu acest prilej de Ambasada României din Beijing.

Participarea  poate constitui un bun prilej pentru identificarea unor potențiali parteneri de afaceri, o oportunitate de promovare a brand-urilor proprii, precum și o excelentă ocazie de a iniţia discutii cu reprezentanţii companiilor chineze de interes pentru dumneavoastră.  Pentru informații suplimentare și înscrieri vă rugăm să contactați coordonatorul de program al CCIRC, d-ra Georgiana IOSIF, tel. 0728.886.114, e-mail: ccircoffice@gmail.com

 

 

•    În data de 18.11.2019 la Constanța va sosi o delegație a Asociației Exportatorilor din Anatolia de Est alcătuită dintr-un număr de 17 firme cu activități în domeniul materialelor de construcții. Detalii privind produsele și domeniul de interes al firmelor turcești le regasiti aici (xlsx atasat ).  Evenimentul ce va avea loc la Hotel Iaki – Mamaia, între orele 13:00 – 17:00 . Înscrierea se poate realiza prin accesarea link-ului https://www.sheduevents.com/events/constanta-b2b-meetings/form

 

•    Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Tulcea implementează proiectul transfrontalier "WINET - Comerț și Inovare în Industria Vinului". Pentru detalii click aici.



•       In perioada 03 - 05 octombrie 2019,va avea loc la Brčko, Bosnia si Hertegovina, cea de-a IIIa editie a Forumului de Afaceri alDistrictului Brčko, organizat de Guvernul Districtului Brčko in cooperare cu Asociatia Expertilor Contabili, Legistilor si Auditorilor din Districtul Brčko. Prin organizarea acestui forum, autoritatile din Districtului Brčko isi doresc sa ofere investitorilor straini o oportunitate de a interactiona cu mediul de afaceri din Bosnia si Hertegovina.

Companiile interesate să se înscrie la lucrările Forumului de afaceri de la Brcko o pot face la adresa de e-mail: biznisforumbd@gmail.com, termenul limită fiind 2 octombrie 2019. Pentru detalii click aici.

•          Prin amabilitatea Ambasadei Republicii Belarus in Romania va aducem la cunostinta, organizarea urmatoarelor evenimente care se vor desfasura in Minsk (Belarus):

·  02 – 04 octombrie 2019  - 44th International Fair on Wholesale of Goods of Light Industry;

·  16-19 octombrie 2019 – 26th International Exhibition of furniture, materials, components and facilities.

 

•         In data de 17 septembrie 2019, va avea loc conferinta “Oportunitati aduse de acordurile de comert liber ale UE si provocari intampinate de oamenii de afaceri. Cum putem valorifica politica comerciala a UE?” organizata de CCIR cu sprijinul Comisiei Europene, in parteneriat cu Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat si Ambasada Canadei in Romania, Bulgaria si Republica Moldova. Evenimentul se va desfasura Bucuresti, la CCIR Business Center, sala Amfiteatrul A.I.Cuza. 

Pentru detalii si inregistrare online va rugam accesati: https://ccir.ro/event/oportunitati-aduse-de-acordurile-de-comert-liber-ale-ue-si-provocari-intampinate-de-oamenii-de-afaceri-cum-putem-valorifica-politica-comerciala-ue/

 

•         In perioada 26 - 29 septembrie 2019, CCIA Braila organizeaza Targul National AgriCultura 2019, pe o suprafata de cca 10.000 mp, unde vor fi expuse utilaje agricole si echipamente pentru mecanizarea agriculturii, instalatii pentru irigatii, echipamente pentru producerea de energii regenerabile, masini de teren si transport marfa. Vor fi prezenti, de asemenea, producatori de seminte si material saditor, horticultori, institutii de cercetare-dezvoltare agricola, producatori agricoli si mesteri populari, asociatii si cooperative agricole, banci, societati de leasing si asigurari. Membrii CCI vor beneficia de o reducere de 20% din tariful de inchiriere. Detalii suplimentare gasiti pe site-ul: http://www.cciabr.ro/pages/targuri-si-expozitii/targuri-si-expozitii-proprii/targul-national-agricultura.php

 

•          Proiectul European Solidarity Corps 4 Youth (ESC4Y)  - o noua initiativa a Uniunii Europene.

European Solidarity Corps 4 Youth (ESC4Y) este un proiect de mobilitate profesionala finantat partial de Uniunea Europeana, condus de Pôle Emploi, serviciul public de ocupare a fortei de munca din Franta si partenerii sai europeni.

Acest proiect este dedicat companiilor si organizatiilor care pot oferi locuri de munca platite,  stagii de pregatire sau ucenicie de asemenea platite, pentru tineri cu varste cuprinse intre 18 si 30 de ani, din intreaga Uniune Europeana, pentru o perioada cuprinsa intre 2 si 12 luni. Tinerii motivati vor fi pre-selectati de catre consilierii europeni de ocupare a fortei de munca.

Companiile care gazduiesc astfel de tineri pot obtine  ajutor financiar daca se incadreaza in categoria IMM-urilor (pana in 250 angajati). Serviciul public de ocupare a fortei de munca din Franta si partenerii sai vor verifica eligibilitatea de a participa la European Solidarity Corps 4 Youth, apoi vor identifica si recruta candidatii potrivit nevoilor

Pentru inscrieri si mai multe detalii va rugam sa accesati site-ul: https://escorps.eu/en/

 

•           In perioada 22 – 23 octombrie 2019 va avea loc  Forumul Drumul Matasii (Silk Road Forum) la  Tibilisi (Georgia), eveniment organizat de Guvernul Georgiei in parteneriat cu Ministerul Economiei si Dezvoltarii Durabile al Georgiei si Ministerul Afacerilor Externe al Georgiei.  Domeniile de interes vizate in cadrul Forumului sunt: comertul, transporturile, infrastructura, inovarea si energia.  Detalii

 

•          In perioada 16 – 20 octombrie 2019 se va desfasura expozitia internationala de bunuri de larg consum Trade Expo Indonezia  2019, in orasul BSD - Tangerang, Indonezia, eveniment organizat de Ministerul Comertului al Republicii Indonezia.Scopul evenimentului este sporirea relatiilor comerciale de export si import, atragerea investitiilor si dezvoltarea cooperarii economice internationale. In cadrul expozitiei se vor organiza o serie de activitati precum: Forumul de Comert, Turism si Investitie, discutii regionale, seminarii despre comert si export, intrevederi de afaceri si mese rotunde.

Inscrierea la eveniment este gratuita, cu conditia inregistrarii prealabile pe site-ul  www.tradexpoindonesia.com pana la 31 august 2019 sau prin completarea formularului de inscriere din prezentare si transmiterea acestuia la harwinhartanto@debindo.com  sau harwinhartanto.debindo@gmail.com (Mr. Harwin Hartanto, tel.: +62 8293679 / +62 838 96018328).

 

•          In atentia membrilor Camerei de Comert, Industrie si Agricultura Galati,

Colegiul de Conducere al Camerei de Comert, Industrie si Agricultura Galati va invita sa participati la ADUNAREA GENERALA ORDINARA ANUALA A MEMBRILOR CAMEREI, care va avea loc pe data de 12 aprilie 2019, ora 11.00, in Sala de Conferinte a Parcului pentru Tehnologia Informatiei (Parc de Soft) din Galati, Str. Portului, nr. 23.

Pentru detalii suplimentare click aici

Materiale aferente Ordinii de Zi:

     

Raportul Colegiului de conducere al C.C.I.A. Galati

Executia Bugetului  la 31.12.2018

Raport auditor independent

Proiect Buget C.C.I.A. Galati pentru 2019

 

•          Ministerul Comunicatiilor si pentru Societatea Informationala va face cunoscuta existenta platformei "Dezvoltarea Interoperabilitatilor Bazelor de Date Destinate IMM-urilor", disponibila la adresa www.imm.msinf.ro, platforma care ofera gratuit aplicatii electronice destinate IMM-urilor. Pentru detalii click aici.

 

•           Targuri si Expozitii organizate de ROMEXPO SA Bucuresti in anul 2019

Targuri si Expozitii organizate de ROMEXPO SA Bucuresti in anul 2018

Targuri si Expozitii organizate de ROMEXPO SA Bucuresti in anul 2017

Targuri si Expozitii organizate de ROMEXPO SA Bucuresti in anul 2016

Camera de Comert, Industrie si Agricultura Galati aduce la cunostinta firmelor din judetul Galati interesate sa participe la manifestarile expozitionale organizate de catre ROMEXPO S.A. Bucuresti, ca pot beneficia de bonificatii si/sau tarife preferentiale daca se inscriu si participa cu standuri de prezentare prin intermediul Camerei galatene.
Va asteptam la sediul CCIA Galati din strada Mihai Bravu, nr. 46, tel. : 0236-461188/460545/460312, e-mail : ccia@cciagl.ro pentru informatii suplimentare.

 

•          Birouri de asistenta RSI

Proiectul Birouri de asistenta pentru promovarea Responsabilitatii Sociale a Intreprinderilor isi propune sa dezvolte competentele si cunostintele angajatilor camerelor de comert si industrie din tara in domeniul responsabilitatii sociale (RSI) pentru ca acestia sa fie in masura sa coordoneze 42 de birouri de asistenta RSI si un Punct National de Coordonare, gazduite de fiecare camera de comert judeteana si respectiv de CCIR.

Proiectul este finantat prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritara 3 "Cresterea adaptabilitatii lucratorilor si a intreprinderilor", Domeniul major de interventie 3.3 "Dezvoltarea parteneriatelor si incurajarea initiativelor pentru partenerii sociali si societatea civila", contract nr POSDRU64/3.3/S/34198.
Pentru mai multe detalii despre proiect:  csr.ccir.ro

 

•          Camera de Comert, Industrie si Agricultura Galati are placerea de a va anunta lansarea unui nou serviciu:

SNIA

Sistemul National de Informatii de Afaceri al Camerelor de Comert si Industrie din Romania

SNIA este o platforma electronica, disponibila in versiune bilingva, in limbile romana si engleza, ce asigura informatii privind:

 - cereri / oferte de produse si servicii ale firmelor romanesti (incluzand oferte pentru export);

 - cereri / oferte de produse si servicii ale firmelor din strainatate;

 - cereri de proiecte de investitii din partea firmelor romanesti;

 - licitatii internationale.

Adresa la care poate fi accesata baza de date este http://snia.ccir.ro/

Va invitam sa ne transmiteti ofertele Dumneavoastra de afaceri la adresa de e-mail: een@cciagl.ro.

In cel mai scurt timp, acestea vor fi preluate si introduse gratuit in Sistemul National de Informatii de Afaceri.

 
Copyright 2021 © C.C.I.A. GALATI HOME | CONTACT |